در اين جلسه معاون برنامه ريزي و پژوهش سازمان آموزش و پرورش استان يزد با اشاره به ضرورت بهره مندي از توان جوانان ايران اسلامي در همه عرصه هاي جامعه گفت: از 15 هزارو 782 نفر پرسنل شاغل در آموزش و پرورش استان 4785 نفر كمتر از 15 سال و 2781 نفر بالاتر از 25 سال سابقه دارند.

 سيدمحسن هاشمي از اشتغال 162 نفر از جوانان در پست هاي مديريتي آموزش و پرورش خبرداد و بر فراهم آوردن زمينه لازم براي حضور هرچه بيشتر جوانان و پذيرش پست هاي مديريتي در واحدهاي آموزشي و پرورشي تأكيد كرد.

مشاور رئيس سازمان آموزش و پرورش و رئيس گروه مشاوران جوان استان نيز در اين جلسه گزارشي از نحوه شناسايي و انتخاب گروه مشاوران در آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان ارائه كرد.

سيده صديقه عظيمي نيا گفت : هم اكنون گروه مشاوران جوان در آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان تشكيل شده و 193 نفر عضو دارد. وي از برنامه ريزي لازم براي بهره مندي از توانمنديهاي جوانان فرهنگي در پيشبرد اهداف تعليم و تربيت در آموزش و پرورش خبر داد و اظهار اميدواري كرد: با برگزاري جلسات تخصصي در استان و شهرستانها زمينه استفاده از نخبگان جوان نيز فراهم شود.

خاطر نشان مي شود دومين همايش مشاوران جوان فرهنگي استان يزد تيرماه سالجاري در يزد برگزار مي شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا